Parasole reklamowe

Parasole reklamowe

We współczesnym marketingu reklama telewizyjna odgrywa ogromną rolę, ponieważ dociera do największej liczby widzów – potencjalnych klientów – spośród wszystkich rodzajów reklam. Wysokie koszty takich reklam nie zmieniają jednak faktu, że jest ich obecnie bardzo dużo. Dlatego, aby przyciągnąć uwagę widza, twórcy reklam starają się dodać do nich elementy podnoszące atrakcyjność przekazu reklamowego, które pozwolą jednocześnie na odróżnienie się od konkurencji. Idealnymi przedmiotami spełniającymi taką rolę są różnorodne gadżety reklamowe.

Bardzo często reklamują się w telewizji sieci supermarketów, dlatego mogą one służyć jako przykład obrazujący powyższą tezę. Jednocześnie parasole reklamowe mogą posłużyć jako przykład gadżetów reklamowych, wykorzystywanych w takich reklamach.

Dlaczego właśnie te przedmioty? Ponieważ w reklamach telewizyjnych różnego rodzaju pojawiają się bardzo często, zwykle pełniąc rolę ozdobną i uzupełniają krajobraz danej reklamy. Podobnie rzecz ma się w przypadku reklamy sieci supermarketów. Najczęściej reklamy te mają miejsce wewnątrz danego supermarketu i prezentują konkretne produkty oraz ich ceny (zwykle promocyjne). Parasole reklamowe są tutaj idealnym uzupełnieniem krajobrazu. W jaki sposób to się odbywa? Jeśli np. reklama przedstawia sytuację w warunkach padającego deszczu, ludzie wchodzący do supermarketu z parasolem wyglądają wiarygodnie. Taka wiarygodność jest ważna, aby klient – widz stwierdził, że reklama może być skierowana do niego. Tylko wówczas będzie zainteresowany kupnem reklamowanych produktów, lub, co ważniejsze, odwiedzeniem reklamującego się w ten sposób supermarketu.

Parasole reklamowe są także, jak wspomniano, ozdobnikami, decydującymi często o ostatecznym kształcie całej reklamy. Sieci supermarketów reklamują się w sposób łatwy do przewidzenia, dlatego ozdobniki są niezbędne. Dzięki nim reklama wygląda bardziej atrakcyjnie.

Podwójna rola parasoli, o których mowa, sprawia, że są one tak popularne w reklamach telewizyjnych. I trend ten zapewne będzie utrzymany w przyszłości.